Urmărește-ne în Social Media

Muzică nouă

Jo despre noul single „Mesajul meu”: „Eu și Randi facem muzică pentru suflete”

Jo va lansa un nou videoclip la începutul primăverii și cu această ocazie, ne-a vorbit despre povestea noului single, „Mesajul meu”. Piesa este produsă de Randi, în studiourile Famous Production, cu care artista a colaborat și pentru hit-urile „Șoapte” și „Până vara viitoare”.

Publicat

pe

│ FOTO: www.facebook.com

Jo pregătește un videoclip pentru cel mai nou single al său care se va numi „Mesajul meu”.  Acesta va fi în regia lui Khaled Mokhtar, cel care de altfel a produs și videoclipurile Alexandrei Stan, „Dance”, „Cherry Pop”, „Thanks for Leaving”, dar și pe cel al Innei, „Be My Lover”. Nu va fi un videoclip cu o poveste și cu personaje, ci unul mai diferit, de stare, după cum și artista mărturisește:

Videoclipul noului meu single nu are o poveste anume, ci mai degrabă o stare. În regia lui Khaled Mokhtar, am încercat să transpunem starea aceea în care te regăsești după ce totul s-a terminat între tine și persoana iubită, dar sufletul tău tânjește după el și ai da orice ca să îl revezi.

Videoclip Jo - Mesajul meu

Videoclip Jo - Mesajul Meu

Noul videoclip va fi un adevărat joc de emoții și nu va fi pus accentul pe personaje la fel cum se întâmpla în cel anterior, „Până vara viitoare”. Pentru filmare, Jo a avut alături de ea prieteni, dar și fani pe care i-a selectat printr-un concurs organizat pe pagina ei oficială de Facebook, având astfel ocazia de a vedea care este reacția fanilor pentru noul single.

Am avut șansa să le văd deja reacțiile, fiindcă i-am avut alături pe câțiva din ei la filmări. I-am selectat printr-un concurs organizat pe pagina mea de Facebook și sunt fericită că s-au înscris în număr foarte mare. Din păcate, nu am avut spațiu pentru toți, însă cei care au venit mi-au spus că „Mesajul meu” a ajuns direct la inima lor, deci cred că ne-am atins scopul fiindcă atât eu, cât și Randi, care este producătorul acestei piese, facem muzică pentru suflete.

Să ne așteptăm deci la o piesă de dragoste care se va potrivi indiferent de anotimp sau de situație. „Mesajul meu” va fi lansat cel mai probabil la începutul primăverii. Și, cu ocazia sărbătorilor care celebrează dragostea în această lună, Jo ne-a mărturisit și părerea ei despre Valentine's Day și Dragobete.

Eu nu am nicio problemă cu sărbătorile adoptate de români de la alte culturi, atâta timp cât reprezintă un motiv în plus de distracție. Sunt OK cu ambele, dar vă mărturisesc că m-aș bucura să văd băieții cu la fel de mulți trandafiri pe stradă nu numai în aceste două zile din an, ci în fiecare zi, fiindcă dragostea în sine este un adevărat motiv de celebrare.

Videoclip Jo - Mesajul meu

Videoclip Jo - Mesajul meu

Jo a intrat în atenția publicului încă din finalele X-Factor și s-a făcut cunoscută în industria muzicală românească atât prin energia debordantă, cât și prin melodiile care au ajuns hit-uri: „Șoapte”, „Dragoste nebună” (feat. Dorian Popa), „Lasă-mă pe mine” (feat. Uddi), „Nimeni nu-i perfect” (feat. George) sau „Până vara viitoare” (feat. Randi).

Comentează

Tehnologie

Cântăreți și creatori de conținut au participat la "Shorts - Unfiltered", un eveniment dedicat networking-ului, muzicii și inovației

Pe 14 octombrie 2024, Cat Music, YouTube și TRU [The Real You] au organizat "Shorts - Unfiltered", un eveniment ce a reunit peste 200 de influenceri, artiști și specialiști din domeniul marketingului online. Găsești în articol mai multe detalii despre acest demers.

Publicat

pe

Mark Stam în concert la "Shorts - Unfiltered"
Mark Stam în concert la "Shorts - Unfiltered" │ FOTO: Cat Music

"Shorts - Unfiltered" a fost marcat de prezentări captivante și discuții despre cele mai recente tendințe din industrie. YouTube a anunțat extinderea funcționalității Shorts, permițând utilizatorilor să creeze conținut de până la 3 minute, o schimbare ce promite să transforme dinamica platformei, iar participanții au avut ocazia să exploreze noi proiecte și să interacționeze cu nume de referință din muzică și creatori de conținut digital.

Evenimentul nu doar că a celebrat creativitatea creatorilor de conținut din România și a inovației în mediul digital, dar a și consolidat legăturile dintre artiști și branduri, promovând un spațiu de inspirație și descoperire a talentelor emergente și deschizând noi orizonturi pentru colaborări viitoare între creatori de conținut și branduri.

Ce vedete au participat la "Shorts - Unfilteres"?

Printre momentele deosebite s-au numărat și live show-urile susținute de artiști precum Cabron, Mark Stam și Tostogan'S, iar invitații s-au prezentat în ținute "Black & Red with a twist", accentuând atmosfera creativă a serii.

Printre participanți s-au numărat Azaleea Necula, Alex Cozma, Bianca Purcărea, Gabriela Bitiușca, Cristina Militaru, Cezara Cristescu, Marius Elisei, Alexandra Ungureanu, Jorge, Amna, Edward Maya, Adda, Catalin Rizea, JO, George Hora, Kamelia, Emy Alupei, Cleopatra Stratan, Edward Sanda și mulți alții, fiecare aducând o notă de diversitate și originalitate.

Despre Cat Music și TRU [The Real You]

Cat Music, una dintre cele mai de succes case de discuri din România, continuă să sprijine artiști talentați. Are un canal de YouTube cu peste 7,8 miliarde de vizualizări și 7,6 milioane de abonați, consolidându-și astfel statutul de lider în industria muzicală din România.

TRU [The Real You] este o divizie de influencer marketing sub egida Cat Music, care reunește cei mai fresh artiști și creatori de conținut din România. TRU acoperă diverse domenii de interes: modă & lifestyle, divertisment, gaming, muzică, gătit și educație. Din portofoliul TRU fac parte și influenceri precum Azaleea Necula, Marius Elisei, Bianca Purcărea, 3 Chestii, Cristina Militaru, Bianca Badea și mulți alții.

Citește în continuare

Trending