Urmărește-ne în Social Media

Industria muzicala

Cel mai mare canal de YouTube din România a depășit 2 milioane de abonați

La mai puțin de un an de când a depășit 1,5 milioane de abonați, canalul de YouTube al Cat Music înregistrează o nouă creștere semnificativă, de peste 500.000 de abonați. Aceasta este cea mai importantă creștere de până acum.

Publicat

pe

YouTube

"Sunt foarte încântat să constat ca eforturile noastre în zona digitală dau rezultate. Azi am depășit pragul de două milioane de abonați ai canalului de YouTube Cat Music. Este rezultatul muncii colegilor mei și răsplata talentului artiștilor, compozitorilor și regizorilor cu care lucram și cărora le mulțumesc. Bun venit în viitor!", declară Dan Popi - Managing Director Cat Music.

Între primul videoclip uploadat pe canal, hitul "Ghiță", al Cleopatrei Stratan, și cel mai recent upload, piesa "Come On Everybody", a trupei Jukebox - au fost încărcate peste 1295 de piese & videoclipuri în cei 9 ani de activitate, în care Cat Music s-a situat pe primul loc atât în ceea ce privește numărul de abonați, cât și în ceea ce privește numărul total al vizualizărilor.

Cel mai vizualizat upload rămâne în continuare hitul Dalinda, de la Alex Mica - peste 58.964.000 de vizualizări. Topul 10 al celor mai vizualizate uploaduri este completat de Faydee feat Lazy J - Laugh Till You Cry (49.835.000 vizualizari), Carla's Dreams feat Delia - Cum ne noi (peste 37.209.000 view-uri), Delia - Da, mamă (peste 31.181.000 vizualizări), Ruby feat Dorian Popa - Bună, ce mai zici? (peste 30.362.000 de views), Jo feat Randi - Până vara viitoare (peste 28.720.000 vizualizari), Elena feat Glance - Mamma Mia (He's Italiano) - peste 28.638.000 vizualizari, Mandinga - Zaleilah (peste 28.449.000 view-uri), Delia feat Kaira - Pe aripi de vânt (peste 26.080.000 vizualizări) și Ruby feat What's Up - Nu pune la suflet (peste 26.038.000 vizualizări).

5 piese din top 10 cele mai vizualizate de pe canal sunt încărcate în 2015, iar Delia este singura artistă prezentă în top cu 3 videoclipuri (2 single-uri și o colaborare).

De asemenea, la categoria “Cele mai populare videoclipuri în 2015″, în top 10 YouTube Rewind, Cat Music este prezent cu 5 videoclipuri, iar 4 dintre ele ocupă primele poziții, după criteriul numărului de vizualizări.

Cu 9 ani de activitate și cea mai rapidă ascensiune în topul canalelor de YouTube românești, Cat Music a devenit în 2014 partener Premium YouTube, odată cu momentul atingerii pragului de 1 milion de abonați și 1 miliard de vizualizări. Canalul de YouTube al casei de discuri și-a păstrat poziția de lider și în 2015, când devine primul canal din România cu 1.5 milioane de abonați și 1.5 miliarde de vizualizări.

Cat Music reprezintă unii dintre cei mai influenți artiști din România ultimilor 20 de ani, având o cotă de piață de peste 30% și un catalog impresionant ce depășește 6.000 de piese.

Emisiuni radio-tv

Au început filmările pentru noul sezon X Factor România

Delia, Puya, Marius Moga şi Ştefan Bănică s-au așezat pentru prima oară ȋn această formulă la masa juriului X Factor, ȋn noul platou al emisiunii, ȋn vreme ce Adelina Chivu și Mihai Morar i-au ȋntâmpinat pe concurenţii care promit un spectacol de neuitat.

Publicat

pe

Juriul X Factor la filmările noului sezon
Juriul X Factor la filmările noului sezon │ FOTO: Antena 1

Concurenţi spectaculoși s-au prezentat ȋn faţa noii generaţii de juraţi X Factor, deopotrivă emoţionaţi și dornici să convingă că au toate ingredientele unui superstar și pot face show la puterea X. Vârsta și stilul muzical nu au fost un impediment. Încă din prima zi, pe scena talent show-ului și-au făcut apariţia de la adolescenţi, la persoane trecute de mult de prima tinereţe și chiar grupuri, cu toţii dornici să dea visului lor o șansă.

Juraţii au fost plini de energie, dar mai pretenţioși ca oricând. Au împărţit sfaturi, au râs, au trăit intens emoţiile alături de cei din faţa lor, nu s-au ferit să întrerupă o interpretare, atunci când au simţit să o facă, ba chiar s-au arătat dispuşi să acorde o a doua şansă atunci când au considerat că au factorul X în faţa lor. S-a dat chiar și cel mai așteptat verdict, patru "da", și nu o singură dată, spre bucuria participanţilor și a susţinătorilor lor.

Muzică bună, emoţii, povești extraordinare, tensiune, suspans, euforie sunt doar câteva dintre ingredientele noului X Factor, ale cărui filmări au loc chiar zilele acestea. Emisiunea va putea fi văzută în curând, pe Antena 1.

"Noul X Factor este singurul show de talente unde și trupele au șansa de a străluci, iar asta adaugă o dimensiune creativă incredibilă. Îmi place să fiu surprins, fără așteptări prestabilite, iar prima zi de filmari ne-a demonstrat cât de mult pot aduce în scenă artiștii care vin cu toată echipa lor. Oamenii vor descoperi că X Factor este mai mult decât un concurs – este o oportunitate pentru fiecare, fie că ești solo sau parte dintr-o trupă, să ieși din zona de confort și să vezi ce poți crea cu adevărat. Eu unul, îi admir pe toți cei care urcă pe această scenă, pentru că nu e ușor să-ți lași aripile să zboare în fața lumii", a povestit Marius Moga.

Puya a declarat:

"Prima zi de auditii a fost destul de lungă, însă nu am simțit oboseala, pentru că anturajul în care mă aflu e fantastic. Oameni pasionaţi de muzică, care simt şi gândesc la fel ca mine, chiar dacă genurile pe care le abordăm sunt diferite. Nu am făcut Conservatorul, nici vreun liceu de muzică, dar cu siguranță asta e cea mai interesantă şcoală. Le urez tuturor succes şi sper să le fiu cu ceva de folos în această călătorie!"

La rândul lui, Ştefan Bănică a dezvăluit:

"Am început audiţiile şi aşteptăm să fim surprinşi de concurenți cât mai talentaţi, care vor călca pe scena X Factor din acest sezon. Avem un platou nou, care arată foarte bine. Suntem într-un show unde concurentul este în prim-plan, iar rolul nostru este să-l îndrumăm. Și, aşa cum am mai spus, nu jurizăm doar vocea, ci şi atitudinea scenică, puterea concurentului de a transmite emoţie, carisma lui, care întotdeauana va face diferenţa, după părerea mea. Iar telespectatorii vor avea toate motivele să urmărească show-ul pentru diversitatea momentelor, a stilurilor muzicale şi a poveştilor concurenţilor şi, bineînţeles, a imprevizibilului care se naşte inevitabil într-un concurs de acest gen."

Delia a completat:

"Cred că va fi un sezon bogat, din toate punctele de vedere. Încă din prima zi am văzut nişte oameni senzaţionali, concurenţi siguri pe ei, iar de aici cumva pleacă totul. Dacă ai încredere în tine, transmiţi extraordinar mai departe. Am auzit nişte piese care ne-au purtat prin tot felul de stări şi e doar începutul. Abia aşteptăm să vedem ce va urma în zilele următoare!"

Prezentatorii X Factor au trăit şi ei emoţiile show-ului alături de concurenţi și familiile lor.

"Abia aștept să vedeţi ce se întâmplă în arena asta. Este pentru prima oară când platoul X Factor arată ca o arenă, spectatorii sunt ca ȋntr-un stadion, concurentul este pe terenul de joc și are șansa să dea ce are mai bun! O surpriză în noul X Factor o reprezintă trupele muzicale, avem foarte multe trupe în audiţii, ceea ce a lipsit de ani de zile din muzica românească", a dezvăluit Mihai Morar.

Adelina Chivu a adăugat:

"Platoul este absolut superb, concurenţii sunt foarte, foarte talentaţi, oameni cu povești extraordinare, inspiraţionale, pe care abia aștept să le descoperiţi alături de noi. Am trăit din plin emoţii puternice alături de ei, ȋncă din prima zi de filmare!"

Citește în continuare

Industria muzicala

Promovare nerăsplătită pentru "Ratat", piesa Deliei cu Erika Isac; Influencer-ul Daian Man spune că a fost țepuit de Global Records

Daian Man, influencerul din spatele contului de Instragram Înjur Frumos, a promovat piesa "Ratat", lansată de Erika Isac și Delia, însă fără a fi răsplătit de Global Records. Barter-ul stabilit cu Global a fost respectat doar de influencer, Daian Man primind un răspuns oficial de la casa de discuri abia după ce a dat în vileag cele întâmplate.

Publicat

pe

Delia și Erika Isac în videoclipul piesei "Ratat"
Delia și Erika Isac în videoclipul piesei "Ratat" │ FOTO: Captură YouTube

O angajată a Global Records i-a propus lui Daian Man să publice pe contul său de Instagram, Înjur Frumos, o postare despre piesa "Ratat", lansată recent de Erika Isac și Delia. În lipsă de buget, influencerul cu 115.000 de urmăritori ar fi fost promovat, la rândul său, de către cele două artiste.

"Răsplata mea urma să fie faptul că ar fi apărut la Delia pe profil. Ar fi fost un collab post între Înjur frumos și Delia. Mai apoi, ar fi fost share-uit de Erika Isac. Spoiler alert! Nu s-a întâmplat asta. Și în continuare vă prezint sceneta în 4 acte a acestei țepe", a povestit Daian Man pe Instagram, unde a dat în vileag întreaga întâmplare, cu printscreen-uri din cadrul discuției sale cu angajata Global Records.

După ce informațiile au ajuns publice, Corina Vilcu, Head of Marketing Global Records, i-a răspuns influencerului într-un mesaj public la postarea sa. Aceasta își cere scuze pentru neplăcerea creată, indicând că vina ar fi a angajatei și a excesului de zel. Mai jos puteți citi mesajul complet.

Global Records: "Din grabă, exces de zel (...), cineva din echipa noastră a greșit!"

"Salutare!

Ne pare sincer rău pentru situația creată. Din nefericire, persoana din departamentul nostru de promo nu a verificat întâi cu artiștii dacă aceștia doresc să share-uiască postarea ta, așa cum era normal, și ți-a făcut astfel o promisiune care nu a mai putut fi respectată. Și noi, dacă eram în locul tău, ne-am fi simțit nedreptățiți. Lucrăm de ani de zile cu sute de artiști, graficieni, editori video, regizori, și înțelegem pe deplin nu doar câtă munca, cât și pasiune și suflet este pus în orice produs creativ. Pentru noi, relația cu ei este cea mai importantă, pentru că fără aceștia, Global Records nu ar mai exista.

Ne dorim să îndreptăm această situație, și acest lucru începe prin a te plăti pentru munca ta. Te rugăm să ne contactezi în privat cu o propunere financiară pentru postarea pe care ai făcut-o, astfel încât să putem rezolva această problemă pe care am creat-o dintr-o greșeală făcută în grabă.

Încă o dată, ne pare rău și vrem să îndreptăm situația! Sperăm să înțelegi că nu am avut nicio secundă intenția de a ne încălca promisiunea! Din grabă, exces de zel și dorința de a avea o campanie de promovare cât mai bună, într-un timp cât mai scurt, pentru artiștii noștri, de data asta, cineva din echipa noastră a greșit!

We wish you all the best! (Îți dorim tot ce e mai bun!)
- Corina Vilcu, Head of Marketing Global Records"

Deși inițial nu exista buget pentru această postare, Global Records a venit ulterior cu propunerea de a-l remunera pe Daian Man. Influencerul a refuzat, însă, orice răsplată financiară, indicând că există "o problemă sistemică" în spatele campaniilor casei de discuri.

Daian Man: "Nu-mi doresc nicio sumă de bani de la voi"

"Mersi că ați răspuns. Fapta e consumată, nu vreau ca vina să cadă pe persoana care m-a contactat.

E o problemă sistemică, de pe urma căreia suferă artiști și creatori de conținut mici și mijlocii, și nu una legată de acțiunile unui singur angajat (fapt reflectat în numărul de comentarii și reacțiile oamenilor vis-a-vis de acțiunile voastre din trecut).

Nu-mi doresc nicio sumă de bani de la voi.

Just rethink your way of doing things. (Regândiți modul vostru de a acționa)

Daian Man - Head of Everything at Înjur Frumos", a răspuns influencerul casei de discuri.

Printre cei 115.000 de urmăritori ai contului de Instagram Înjur Frumos se numără și Delia. Artista nu a intervenit în discuția casei de discuri cu Daian Man.

Citește în continuare

Concerte & turnee

Delia cântă pe scena SPOT Festival din City Park Mall Constanța

Pe 27 octombrie, Delia va cânta la City Park Mall Constanța. Intrarea la concert este gratuită și face parte din seria de evenimente a SPOT Festival, cel mai lung festival neoficial din România.

Publicat

pe

Delia la Massif 2023 in Poiana Brasov

City Park Mall găzduiește un nou concert din cadrul SPOT Festival, având-o ca protagonistă pe Delia, una dintre cele mai apreciate artiste din România. Evenimentul va avea loc în zona exterioară a centrului comercial, pe aria gazonului, lângă lac, și le promite vizitatorilor o seară plină de energie cu muzică live, reunindu-i pe fani într-o atmosferă de festival.

Cum obții accesul la concertul Delia de la City Park Mall Constanța, din 27 octombrie

  • Descarcă aplicația SPOT
  • Ridică-ți brățara de acces de la Info Desk în baza contului tău SPOT

Care este programul evenimentului de pe 27 octombrie

Publicul este așteptat după ora 16:00, când se va putea delecta cu muzica mixată de DJ MK33 și cu atmosfera întreținută de MC-ul Ionuț Trică.

Delia va urca pe scenă la ora 18:00. Participanții sunt invitați să vină costumați cu ocazia sărbătorii Halloween, însă nu este un factor obligatoriu pentru acces.

Despre SPOT Festival

Concertul Deliei de la City Park Mall Constanța face parte din seria de spectacole SPOT Festival, cel mai lung festival neoficial din România. Amplul proiect include 37 de spectacole cu artiști de top în 15 orașe din țară, desfășurate pe parcursul a șase luni.

SPOT Festival a debutat pe 1 iunie, cu un concert Carla’s Dreams și Feli la Shopping City Timișoara și se va încheia pe 30 noiembrie.

Despre Delia

Delia și-a început cariera muzicală la finalul anilor '90, debutând alături de Nicolae Marin în trupa N&D, care a dominat topurile muzicale cu piese precum "Vino la mine" și "Altfel".

În 2003, Delia a făcut tranziția către o carieră solo, lansând albumul de debut "Parfum de fericire", consolidându-și statutul în industria muzicală. De-a lungul timpului, a impresionat prin versatilitatea sa, combinând genuri diverse și lansând numeroase hituri care au captivat publicul larg. Printre hiturile sale actuale se numără: "Miami", "Tu O’Clock", "Sirena Apelor", "Lololo".

Cel mai recent single lansat de artistă se numește "Ratat" și este o melodie lansată în colaborare cu Erika Isac.

Citește în continuare

Trending