Rihanna încă lucrează la campania de promovare a viitorului său album - "Anti". Artista a lansat de curând al şaselea clip din campania "ANTIdiaRY", creată în parteneriat cu Samsung. Data oficială a lansării albumului este menţinută secretă în continuare, dar Sia a dezvăluit celor de la BBC Radio 2, că materialul discografic al Rihannei nu este încă finalizat.
"A venit la mine acasă pentru prima oară, seara trecută. Până atunci o mai întâlnisem şi mereu am considerat-o o persoană foarte dulce, dar seara trecută a venit direct la mine acasă şi a ascultat 25 de cântece pe care i le-am propus, pentru că aceasta încă se află în căutare de piese pentru noul ei album. Se vedea clar că venise la mine să asculte piesele şi să vadă dacă i se potriveşte ceva, a fost o întâlnire de afaceri, desigur"a declarat Sia.
Clipurile din campania ANTIdiaRY sunt o serie de mini-episoade, care oferă publicului "o călătorie exclusivă prin povestea de viaţă a Rihannei". Fiecare videoclip pare inspirat din scenariul serialului American Horror Story şi a fost promovat pe pagina de Twitter a artistei. Mai jos puteţi urmări două dintre ele.
Welcome to room 5 of the #ANTIdiaRy: https://t.co/uJ0CLlhoaS pic.twitter.com/SIt1bmQJHQ
— Rihanna (@rihanna) December 16, 2015
Step into room 4 of the #ANTIdiaRy: https://t.co/uJ0CLlhoaS pic.twitter.com/HpouM2Mkhm
— Rihanna (@rihanna) December 8, 2015