După show-ul incendiar de la Metalhead Meeting 2014, Sepultura a ales Bucureștiul drept una din destinațiile turneului mondial “Sepultura – 30 years” datorită fanilor dedicați pe care îi au în România. Noul concert al formației va avea loc pe 24 noiembrie 2015, într-un cort încălzit amenajat la Arenele Romane. Fiind un show aniversar, Sepultura a pregătit un setlist special, care va conduce fanii prin toate albumele, din 1991 până în prezent.
Sepultura și-a început activitatea în 1984, în perioada de glorie a metalului, în Belo Horizonte, Brazilia. Trupa este o forță majoră a thrash metalului, îmbinând totodată influențe de hardcore punk și industrial metal. Cu 13 materiale discografice de studio la activ, brazilienii au vândut milioane de albume în cei 30 de ani de carieră. Albume de succes precum "Arise" (1991), "Chaos A.D." (1993) și "Roots" (1996) au intrat în cultura muzicală a oricărui iubitor al genului, iar piese precum "Roots, Bloody Roots", "Arise","Refuse Resist","Ratamahatta","Territory" și "Attitude" se regăsesc în playlistul oricărui fan al muzicii metal, de mai bine de 30 de ani.
Componența actuală a trupei este Andreas Kisser – chitară, Paulor Jr. – bass, Eloy Casagrande – tobe și Derrick Green la voce, solistul trupei din 1997, după plecarea lui Max Cavalera.
Primele 100 de bilete pentru concertul Sepultura de pe 24 noiembrie au preț special. De asemenea, zona WAR TERRITORY din fața scenei este limitată la 200 de persoane.
Prețuri bilete pentru concertul Sepultura din 2015:
- WAR TERRITORY - în fața scenei (doar 250 de bilete) la prețul de 120 de lei;
- Earlybird (doar 100 de bucăți) – Acces General - 75 de lei;
- După epuizarea ofertei earlybird, următoarele 200 de bilete din categoria Acces General vor costa 85 de lei și după epuizarea acestora 95 de lei;
- În ziua concertului biletele vor costa 100 de lei.
Rețeaua de puncte fizice pentru achiziționarea biletelor: Magazinul Muzica, Rețeaua Say Shops - partener Orange, Magazinul V Generation de pe calea Moșilor și din Sun Plaza, Magazinele IQBox, Uman și Agențiile Perfect Tour din toată țara, dar și pe cele 1500 de terminale self-service ZebraPay din Kaufland, Cora, Auchan, Carrefour și Mega Image din toată țara.