Urmărește-ne în Social Media

Tehnologie

Un videoclip lansat de Beyonce, sursa de inspirație pentru design-ul unui zgârie-nori - POZE

O firmă australiană de arhitectură și design va construi în Melbourne o clădire impozantă de 78 de etaje, având ca sursă de inspirație unul dintre videoclipurile lansate de Beyonce. Forma finală dorită a acestui ambițios proiect poate fi admirată în pozele publicate de companie.

Publicat

pe

Beyonce
Beyonce

Elenberg Fraser, una dintre marile companii de arhitectură din Australia, a primit autorizație pentru construcția unei zgârie-nori cu un design cel puțin îndrăzneț. Forma exterioară inedită a clădirii de 78 de etaje va fi inspirată, se pare, de unul dintre videoclipurile lansate de Beyonce. Așa apare în comunicatul oficial al companiei, ce reușește astfel, cu multă inspirație, să lege numele proiectului ”Premier Tower” de cel al uneia dintre cele mai sonore nume din industria pop.

"Acest proiect este punctul culminant al cercetărilor realizate în scopul găsirii unor metode de lucru adaptate spațiului geografic și condițiilor climaterice, totul pentru a pune în valoare noile noastre tehnici de modelare și design. (...) Pentru cei interesați mai mult de partea artistică, menționăm faptul că forma clădirii aduce un omagiu esteticii unei anume surse de inspirație - plecăm de la premisa că ați văzut videoclipul lansat de Beyonce - ”Ghost”."

Firma de arhitectură atașează comunicatului de presă și poze cu impozanta clădire în forma sa finală. Premier Tower va fi un punct de atracție pentru turiști, aceștia având posibilitatea de a se caza în camerele și apartamentele luxoase ale clădirii.

Poze cu Premier Tower, clădirea cu un design inspirat de videoclipul lui Beyonce

  • Zgârie-nori inspirat de Beyonce

  • Zgârie-nori inspirat de Beyonce

  • Zgârie-nori inspirat de Beyonce

Cei care nu au văzut încă videoclipul ”Ghost” îl pot urmări mai jos. Vizualul a fost lansat de Beyonce în 2013, odată cu alte 13 clipuri ce au constituit primul album vizual lansat în industria pop. Discul a înregistrat vânzări record de 828.773 de copii în doar primele 3 zile de la apariția pe piață.

Beyonce - "Ghost"

Lifestyle

Beyonce a lansat o marcă de whisky în onoarea străbunicului său

Beyonce a îmbinat creativitatea cu spiritul antreprenorial și a lansat propria marcă de whisky, intitulată "SirDavis". Despre semnificația numelui și alte detalii despre băutură găsești în articol.

Publicat

pe

Beyonce - Be Alive (Oscar 2022)
Beyonce - Be Alive (Oscar 2022) │ FOTO: captură YouTube

Beyonce a lansat "SirDavis", o marcă de whisky creată în onoarea străbunicului său. Artista a colaborat cu o renumită companie franceză din domeniul produselor de lux și cu distilatorul Dr. Bill Lumsden pentru a-și dezvolta propriul profil aromatic de whisky.

"SirDavis" are o valoare sentimentală pentru Beyonce, celebrându-l pe străbunicul ei patern, Davis Hogue, un fabricant de alcool din perioada prohibiției. Obișnuia să ascundă sticle de alcool la ferma sa pe care să le găsească apoi prietenii și familia.

Noul whisky SirDavis este descris ca o "armonie de condimente cu note sublime de fructe" și se vinde cu 89 de dolari sticla. Momentan, este disponibil doar pentru precomandă, dar va ajunge în magazinele din SUA, Londra, Paris și Tokyo, precum și în anumite aeroporturi, începând din septembrie.

La o zi după lansarea brand-ului, Beyonce a publicat pe Instagram o serie de fotografii: cu ea ținând în mână un pahar de "SirDavis" și imaginea sticlei ce încorporează silueta unui cal. Acest detaliu duce cu gândul la coperta albumelor "Renaissance" și "Cowboy Carter".

Beyonce este cea mai nouă vedeta care a intrat în industria alcoolului. Cardi B, Ciara, Luke Bryan, Blake Shelton, Nick Jonas sau Katy Perry au lansat diverse băuturi - rom, tequila, vodcă și cocktailuri virgine.

Citește în continuare

Trending