NU’EST este cel mai mare nume al industriei muzicale din Coreea invitat până în prezent în țara noastră. Evenimentul se anunță a fi cel mai grandios show K-pop derulat până în prezent la București. Concertul - parte din turneul "Re:SPONSE EUROPE TOUR" - se va desfășura pe 29 noiembrie la Arenele Romane (indoor).
Biletele din categoria Fan Sign pentru concertul NU’EST s-au epuizat în primele 24 de ore de la punerea în vânzare. Biletele Fan Sign de 250 lei vor asigura accesul la fan sign şi K-POP Cover Contest, în faţa scenei. În vânzare au mai rămas două categorii de bilete:
- VIP – 150 lei (K-POP Cover Contest, poziţionare în faţa scenei)
- Normal – 100 lei
Deţinătorii biletelor Fan Sign şi VIP au acces la K-POP Cover Contest, unde va fi prezentă şi trupa NU`EST, care va înmâna premiul trupei câştigătoare. Pentru o experienţă completă, concertul va fi precedat de un concurs de dans, K-POP Cover Contest, al cărui mare premiu va fi înmânat de NU’EST. Concursul va avea loc pe 28 noiembrie. Detaliile despre K-POP Cover Contest şi despre condiţiile de participare sunt publicate pe pagina de Facebook Kompas Events.
NU’EST s-a lansat pe piaţa muzicală din Coreea de Sud în anul 2012 şi a avut un parcurs exploziv, cei cinci băieţi numărându-se în prezent printre cele mai adulate şi adorate prezenţe ale scenei K-Pop la nivel mondial.
Trupa a debutat în martie 2012 cu single-ul „Face”, de pe mini albumul cu acelaşi nume. Piesa are un important mesaj social, militând împotriva gesturilor de intimidare în şcoli. Cei 5 băieţi au adus rapid numele NU’EST în atenţia şi în inima publicului, prin intermediul reality showului "Making of a Star: NU'EST Landing Operation". După doar câteva luni, în iulie 2012, popularitatea trupei crescuse atât de mult, încât fiecare dintre băieţi a dobândit statutul de Ambasador al Asociaţiei Naţional de Scouting din Coreea de Sud, organizaţie ce vizează promovarea unui comportament social responsabil, în rândul adolescenţilor. În aceeaşi lună a ieşit pe piaţă mini albumul „Action”.
Succesul NU’EST s-a extins rapid dincolo de ocean, astfel că în luna decembrie trupa a concertat în Statele Unite, în cadrul K-CON, cea mai mare convenţie K-Pop din Vest. Tot înainte de finalul anului 2012 NU’EST a devenit vectorul de promovare al meniului „Happy Nation”, lansat de Mc Donald’s.
Prima parte a anului 2013 a însemnat pentru NU’EST lansarea mini albumului „Hello”, cel mai bine vândut material al formaţiei, până în prezent. Iar în toamna aceluiaşi an aplombul creativ al tinerilor muzicieni s-a concretizat sub forma mini albumului „Sleep Talking”.
În acest an cariera trupei şi-a continuat parcursul fulgerător. Intrând pe piaţa din China şi lansând primul full length – „Re:BIRTH”. Materialul oglindeşte maturizarea trupei şi angajarea pe o nouă direcţie muzicală, iar ieşirea albumului pe piaţă a fost insoţită de lansarea video clipului „Good Bye Bye”.
Show-ul NU’EST, parte a evenimentului Romanian K-POP FEST, este organizat de KOMPAS EVENTS ROMANIA şi Asociaţia Culturală Mall4Art.