Urmărește-ne în Social Media

Muzică nouă

Avicii feat. Robbie Williams - "The Days" - AUDIO

Avicii a colaborat cu Robbie Williams pentru noul single "The Days". Piesa este extrasă de pe cel de-al doilea album de studio al producătorului suedez, “Stories“.

Publicat

pe

Avicii / Robbie Williams
Avicii / Robbie Williams

"The Days" este noul single Avicii, folosit pentru noua campanie de publicitate Denim & Supply by Ralph Lauren. Deși piesa nu a fost încă lansată oficial, după apariția spotului publicitar, o versiune scurtă a melodiei a ajuns la scurtă vreme pe YouTube.

"Această piesă nouă are ca sursă de inspirație zilele petrecute alături de prietenii și fanii mei. Melodia vorbește despre cele mai frumoase zile pe care le-am trăit - ne reamintește de vară, vacanță și iubire. " - Avicii

Pentru acest single, DJ-ul suedez a colaborat cu Robbie Williams, artistul britanic asigurând partea vocală a compoziției. Colaborarea este extrasă de pe noul album Avicii, intitulat "Stories" și programat pentru lansare în 2015.

Noul album Avicii va avea un sound electro-dance cu un twist de rock alternativ, punk și metal. Cum vor fi încorporate toate aceste genuri muzicale nu se știe încă, însă fuziunea va stârni cu siguranță curiozitatea multora. Pe această alăturare atipică de stiluri mizează probabil și producătorul suedez, devenit cunoscut la nivel internațional prin intermediul unor colaborări inspirate cu Aloe Blacc ("Wake Me Up!") și Salem Al Fakir ("Hey Brother").

Pentru cel de-al doilea disc din carieră, Avicii i-a cooptat pe Chris MartinSerj Tankian, Jon Bon Jovi și Billie Joe Armstrong. Producătorul are deja în lucru în jur de 70 de piese.

"Noul disc va fi orientat spre piese puternice. 'True' (albumul de debut) a fost o primă încercare, o împachetare a muzicii electronice în formatul unor piese." - Avicii

Avicii - "The Days"

Muzică și film

Documentarul "Avicii - I'm Tim" ajunge pe Netflix - TRAILER

A fost lansat primul trailer al documentarului "Avicii - I'm Tim", ce prezintă viața și cariera regretatului DJ și producător suedez. Pelicula va deveni disponibilă pe Netflix din 31 decembrie. Mai multe detalii și video în articol.

Publicat

pe

Trailer documentar "Avicii - I'm Tim"
Trailer documentar "Avicii - I'm Tim" │ FOTO: captură YouTube / Netflix

"Avicii - I'm Tim" prezintă interviuri cu mai multe nume din industria muzicală, inclusiv David Guetta și Chris Martin de la Coldplay, și este narat de Avicii însuși, prin intermediul înregistrărilor și videoclipurilor de arhivă. Documentarul este acompaniat de un film-concert de 30 de minute preluat din ultima reprezentație a lui Avicii la Ushuaïa, Ibiza.

Prin intermediul filmărilor de acasă și a unei arhive personale, "Avicii - I'm Tim" devine o călătorie vizuală prin viața artistului. De la prima respirație la maternitatea din Stockholm în 1989 până la sfârșitul tragic din 2018. Telespectatorii au ocazia să îl cunoască pe Tim, tânărul talentat din spatele celebrului Avicii.

"Ca artist, trebuie să începi să te percepi drept un personaj. Granița dintre Tim și Avicii era neclară", este menționat în trailer.

Avicii, pe numele său real Tim Bergling, a trecut în neființă pe 20 aprilie 2018, la vârsta de 28 de ani. Un album postum, "Tim", a fost lansat în 2019. De atunci, Suedia a continuat să-i onoreze memoria prin deschiderea unui muzeu Avicii și redenumirea Ericsson Globe din Stockholm drept Avicii Arena.

Cariera artistului a început în 2007, după ce a colaborat cu mulți producători și DJ cunoscuți, precum John Dahlback și David Guetta. Avicii a cunoscut pentru prima dată succesul internațional la doar 22 de ani, când single-ul "Levels" (2011) s-a aflat pe primele poziții în topuri din peste 50 de țări. Au urmat hiturile "Wake Me Up!", "Hey Brother" și "Addicted to You". Avicii a concertat în România în 2015, în cadrul Untold Festival.

TRAILER "Avicii - I'm Tim":

Citește în continuare

Trending