Chiar dacă mulți nu au auzit până acum de Soko, numărul celor care i-au ascultat piesa - "We Might Be Dead by Tomorrow" - a crescut exponențial în ultimele zile. Interesul neobișnuit de ridicat pentru o melodie necunoscută anterior publicului larg (deși a fost lansată în 2012) a condus la obținerea locului 1 în topul Billboard Streaming Songs, o performanță pe care tânăra artistă nu ar fi putut-o obține fără puțin ajutor. Ne referim aici, desigur, la viralul "First Kiss", care s-a dovedit a fi pentru Soko platforma ideală de promovare.
În clipul de 3 minute și jumătate, devenit cunoscut peste noapte, 20 de persoane se sărută pentru prima oară, fără a se fi cunoscut înaintea momentului filmării. "First Kiss" este produs de WREN, ideea alegerii artistei Soko pentru video aparținându-i directorului creativ Melissa Coker.
"Am vrut să creez ceva pur, autentic și încărcat de emoție pentru campania WREN din toamna anului 2014. Atunci când am pus la punct detaliile pentru video, am apelat la cei mai dinamici, frumoși și talentați oameni din LA pe care îi cunosc, inclusiv Soko. Ea nu doar că a fost de acord imediat să apară în video, ci a mers chiar cu un pas mai departe, întrebându-mă dacă vreau să folosesc muzica ei pentru clip", a declarat directorul creativ WREN, Melissa Coker.
Așa s-a ajuns la ideea de a folosi piesa "We Might Be Dead by Tomorrow", single extras pe cel de-al doilea album Soko, "I Thought I Was an Alien" (2012).
"'We Might Be Dead by Tomorrow' are acea atingere eterică, perfectă în contextul emoțional al clipului. Piesa a fost făcută parcă pentru acest proiect, adăugându-i un plus de valoare", a adăugat Melissa Coker
O puteți urmări și asculta, așadar, pe Soko, atât în viralul "First Kiss", cât și în videoclipul piesei "We Might Be Dead by Tomorrow", lansat în mai 2012.