Urmărește-ne în Social Media

Lifestyle

Beyonce a lansat colecția de lenjerie "Yours & Mine", pentru Valentine's Day

Dacă nu v-ați hotărât încă ce cadou să-i luați persoanei iubite de Valentine's Day, Beyonce vine cu o propunere interesantă: colecția de lenjerie de corp "Yours & Mine".

Publicat

pe

Box Set Yours & Mine - Beyonce
Box Set Yours & Mine - Beyonce │ FOTO: world.shop.beyonce.com

"Yours & Mine" este un set de lenjerie de corp, realizat special pentru pentru Ziua Îndrăgostiților. Colecția este formată din 2 perechi de boxeri, unul masculin și unul feminim. Acestea sunt negre și sunt imprimate cu mesajele "Yours" sau "Mine". Fontul folosit pentru scris este același de pe albumul vizual al artistei "Beyonce", lansat la sfâșitul anului trecut. Setul este disponibil pe site-ul oficial al lui Beyonce, la prețul de 28,27 de euro.

Recent, Beyonce a lansat și un nou parfum, intitulat "Rise", a cărui reclamă o puteți urmări la final de articol.

Poți să dispari sau poți să ai inițiativă. Nu te opri. Eliberează-te. Îmbrățișează elementele pentru că de acum înainte te vei înălța mereu - este mesajul de promovare al noului parfum.

La începutul anului, revista americană Billboard i-a numit pe Beyonce și Jay-Z cei mai influenți oameni din industria muzicală, pe anul 2013. Cei doi s-au aflat pe locul 1 în topul Power 100 list, în principal datorită felului în care au inovat modul în care se poate lansa muzica. În plus, aceștia au fost singurii artiști prezenți în clasament, restul fiind oameni din industrie precum directori de case de discuri, manageri sau producători.

Beyonce - Rise

Comentează

Lifestyle

Beyonce a lansat o marcă de whisky în onoarea străbunicului său

Beyonce a îmbinat creativitatea cu spiritul antreprenorial și a lansat propria marcă de whisky, intitulată "SirDavis". Despre semnificația numelui și alte detalii despre băutură găsești în articol.

Publicat

pe

Beyonce - Be Alive (Oscar 2022)
Beyonce - Be Alive (Oscar 2022) │ FOTO: captură YouTube

Beyonce a lansat "SirDavis", o marcă de whisky creată în onoarea străbunicului său. Artista a colaborat cu o renumită companie franceză din domeniul produselor de lux și cu distilatorul Dr. Bill Lumsden pentru a-și dezvolta propriul profil aromatic de whisky.

"SirDavis" are o valoare sentimentală pentru Beyonce, celebrându-l pe străbunicul ei patern, Davis Hogue, un fabricant de alcool din perioada prohibiției. Obișnuia să ascundă sticle de alcool la ferma sa pe care să le găsească apoi prietenii și familia.

Noul whisky SirDavis este descris ca o "armonie de condimente cu note sublime de fructe" și se vinde cu 89 de dolari sticla. Momentan, este disponibil doar pentru precomandă, dar va ajunge în magazinele din SUA, Londra, Paris și Tokyo, precum și în anumite aeroporturi, începând din septembrie.

La o zi după lansarea brand-ului, Beyonce a publicat pe Instagram o serie de fotografii: cu ea ținând în mână un pahar de "SirDavis" și imaginea sticlei ce încorporează silueta unui cal. Acest detaliu duce cu gândul la coperta albumelor "Renaissance" și "Cowboy Carter".

Beyonce este cea mai nouă vedeta care a intrat în industria alcoolului. Cardi B, Ciara, Luke Bryan, Blake Shelton, Nick Jonas sau Katy Perry au lansat diverse băuturi - rom, tequila, vodcă și cocktailuri virgine.

Citește în continuare

Trending