Noul remix al lui Nicki Minaj la piesa lui Young Thug, "Danny Glover", este unul dintre cele mai originale remix-uri de până acum. Nu doar că artista realizează cu mare pricepere rime cu pisicuțe, porumbei și chitlins (un fel de mâncare preparat din intestine mici de porci), ci și anunță în premieră că pregătește lansarea un nou mixtape și album.
Faptul că Nicki Minaj știe să-și gestioneze promovarea și afacerilor nu este o noutate. Artista este prima femeie care apare în topul celor mai bogați rapperi, realizat de revista Forbes în 2013. Cu venituri estimate la 29 de milioane de dolari, Minaj s-a poziționat pe locul 4, înaintea unor rapperi precum Snoop Lion, Eminem și Kendrick Lamar.
Cu toate că numeroase femei au avut succes pe plan muzical, Minaj s-a diferențiat prin capacitatea sa de a clădi un imperiu, după modelul rapperilor Diddy și Jay-Z, ce se mențin pe primele locuri. Onika Tanya Maraj (numele real al lui Nicki Minaj) provine dintr-o familie săracă și dezbinată, cu un tată dependent de alcool și droguri. Copilăria și adolescența presărate cu incidente traumatizante au sedimentat în Onika Tanya Maraj o ambiție de nezdruncinat. Astfel, s-a născut personajul Nicki Minaj, o prezență plină de forță, lipsită de inhibiții, care a șocat prin costumații și apariții live. Artista a transformat numele Nicki Minaj într-un adevărat brand, iar de aici a început construcția unui imperiu. În acest moment Nicki Minaj este una dintre cele mai căutate femei rapper ,atât de către alți artiști pentru colaborări, cât și de către mari companii pentru reclame. În 2013, artista și-a asociat imaginea cu Mac, OPI și Pepsi. De asemenea, a lansat o gamă de parfumuri, a fost jurat la American Idol, a lansat o colecție de haine și a unei mărci de vin împreună cu Myx Fusion Moscato.