"Muzica care ți se potrivește întotdeauna" este sloganul ce promovează Beats Music. Serviciul de streaming a fost dezvoltat de președintele de la Interscope/Geffen, Jimmy Iovine, împreună cu Dr. Dre și Trent Reznor de la Nine Inch Nails. La proiect au mai participat oameni precum Scott Plagenhoef, fost editor șef la Pitchfork Media, Suzy Cole, director muzical la radioul Detroit și reprezentanți ai revistelor Rolling Stone și Pitchfork, care au creat diferite playlist-uri ce vor regăsi în Beats Music.
Potrivit site-ului oficial, Beats Music vine cu o interfață prietenoasă, care oferă utilizatorului posibilitatea de a-și personaliza contul prin opțiunea "Just For You". În funcție de preferințele muzicale și activitatea utilizatorului, aplicația va oferi acestuia o selecția de albume și piese și notificări în fiecare zi cu melodii care s-ar potrivi cu starea lui de spirit.
Beats Music va fi lansat oficial pe 21 ianuarie, dar este deschis pentru crearea de conturi încă de astăzi. Serviciul va fi disponibil pe toate platformele PC/MAC și mobile. Un abonament va costa 9.99 de dolari, însă prima lună va gratuită.
Învățând din greșelile celorlalte servicii de muzică precum Spotify, Deezer și Zonga, Beats Music vine cu un plan de plată mult mai avantajos pentru artiști. Compania va oferi aceeași sumă de bani pentru fiecare piesă din bază.
Beats Music a fost construit pornind de la convingerea că toată muzica are valoare. Vrem ca Beats Music să fie la fel de important pentru artiști, precum este pentru fani. Ne-am angajat să plătim artiștii și să le consolidăm relațiile cu fanii, a declarat Trent Reznor.
Beats Music va fi disponibil doar în Statele Unite și nu se știe dacă va ajunge și în Europa.