Rețeta aparițiilor controversate pare să funcționeze pentru Miley Cyrus. După videoclipul piesei "We Can’t Stop", în care artista apare în ipostaze indecente alături de ursuleți de pluș, și prestația de la MTV VMA, criticată în presă din cauza mișcărilor de dans ce aveau conotații sexuale, Miley alege să se dezbrace în noul său clip, "Wrecking Ball".
Rezultatul acestei abordări este stabilirea unui nou record în cadrul platformei VEVO. Artista pop a strâns 19.3 milioane de vizionări cu videoclipul piesei "Wrecking Ball" în doar 24 de ore, declasând trupa One Direction, care avea în palmares 12.3 milioane de vizualizări ale clipului "Best Song Ever", cumulate în același interval de timp. Recordul stabilit de Miley Cyrus nu este primul de acest fel. Același parcurs a fost urmat și de clipul precedent al artistei, "We Can’t Stop", care a obținut 10.7 milioane de vizionări, trecând pe primul loc în topul VEVO, înaintea lui Justin Bieber.
Acest model de promovare nu este deloc nou în industria muzicii pop, aspect subliniat chiar de către Miley Cyrus ca reacție la criticile primite după VMA.
"Nu acord atenție criticilor pentru că am mai văzut scenariul ăsta de atâtea ori. Voi de câte ori ați văzut prestații de genul ăsta în industria pop? Madonna a făcut-o. Britney a făcut-o. Asta vrei să faci la VMA, să scrii istorie", a declarat Miley Cyrus.
Am putea spune, astfel, că istoria se repetă și că unele tipuri de abordări nu se demodează niciodată. Mai jos puteți urmări videoclipul care deține cel mai proaspăt record pe VEVO.