Urmărește-ne în Social Media

Concerte & turnee

Alternosfera și Guess Who concertează în august la Maraton Festival

Alternosfera, Guess Who, Grasu XXL și mulți alții concertează în august la Maraton Festival, primul eveniment de acest gen din estul României. Află detalii.

Publicat

pe

Maraton anunță primul festival din estul României. Pentru că doar o noapte nu-i deajuns, distracția și cântările încep de joi, 1 august, și țin ca în povești, timp de 3 zile și 3 nopti. Locația aleasă este Pădurea Măgura, între Bacău și Onești, un spațiu perfect pentru a îndeplini toate criteriile unui astfel de eveniment: scene de concerte și cântări, zonă de campare, de joacă, food court și mult loc pentru distracție în mijlocul naturii.

poster-maraton-festival-padurea-magura-1-3-august-2013

Organizatorii încurajează exprimarea liberă, dar mai ales cea artistică, așa că pun la dispoziție 2 scene de festival, activități de zi pentru iubitorii sporturilor în aer liber (biking, cățărări), pereți pentru graffiti și street art, zone de lenevit construite integral din lemn cu perne și umbrare din stuf și multe altele. Zona de food court va asigura mâncare pentru toate gusturile, de la mâncăruri tradiționale până la bucătăria asiatică și vegetariană.

Line-up Maraton Festival (în curs de completare):

  • Șuie Paparude
  • Alternosfera
  • Alexandru Rusu
  • Raresh
  • Grasu XXL
  • Maximilian
  • Vera
  • Gojira & Planet H
  • Guess Who
  • Touluse Lautrec
  • Dave

Acces:

Biletele în avans sunt vândute doar ca abonamente pe 3 zile (valabile pe toată durata festivalului, pentru toate evenimentele):

  • Preț până la 1 iulie - 45 de lei
  • În perioada 1 Iulie - 28 Iulie - de 55 de lei
  • La intrare - 75 de lei

Bilete pe zile (preț la intrare):

  • Joi, 1 august – 25 lei
  • Vineri, 2 august – 30 lei
  • Sâmbătă, 3 august – 40 lei

Pentru mai multe detalii accesați evenimentul din agendă.

Facilități Maraton Festival:

Zona de campare este o suprafață îngrădită anexata festivalului cu toate facilitățile necesare (dușuri, toalete, pază). Accesul în camping este 10lei/persoană pe toată durata festivalului.
Obiecte pierdute – dacă găsești un obiect de uz personal (telefoane, haine, acte de identitate) te încurajăm să le aduci la zona de obiecte pierdute și tot aici poți veni să întrebi în caz că ai rătăcit și tu ceva.
Garderoba de telefoane mobile – oferim posibilitatea de a lăsa telefoanele mobile la încărcat, sub pază, într-o zonă special amenajată.
Internet corner/media centre – un loc cu acces Wi-Fi și curent.
Green point – zona de reciclare unde se strâng hârtii/plastic/aluminiu și se dau premii pentru cei mai harnici.

Alternosfera - "Singurătate"

Apasă pe eveniment pentru informații suplimentare:

Festivaluri joi, 1 august 2013

Maraton Festival

Loc
Pădurea Măgura
Comentează

Concerte & turnee

Șatra B.E.N.Z. și Grasu XXL cântă în cadrul concertului caritabil "Doing it for the KIDS"

Comunitatea hip-hop din România contribuie la îmbunătățirea vieții copiilor cu probleme medicale grave lansând campania "Doing it for the KIDS". Șatra B.E.N.Z. și Grasu XXL vor susține concerte caritabile în cadrul acestei campanii.

Publicat

pe

Concert - Red Bull Music SoundClash: Grasu XXL și Loredana la Sala Polivalenta pe 21 noiembrie 2018 │ FOTO: Alex Vlad Covaci / InfoMusic.ro

"Doing it for the KIDS" este o campanie de conștientizare și strângere de fonduri, care are ca scop acoperirea zborurilor rămase de efectuat pentru acest final de 2024 de către Asociația Blondie. Un astfel de zbor costă în medie 30.000 de euro, dar uneori aceste costuri pot fi și de două sau chiar de trei ori mai mari.

În prezent, Blondie strânge bani pentru a-și achiziționa primul avion. Acesta ar însemna și mai multe zboruri, și mai mulți pacienți salvați, datorită costurilor mult mai reduse.

Campania "Doing it for the KIDS" este presărată cu multe surprize ce vor fi dezvăluite, una câte una, în săptămânile ce urmează. Evenimentul care va încheia campania este un amplu concert cartitabil, intitulat, la fel ca și campania, "Doing it for the KIDS".

Concert caritabil "Doing it for the KIDS"

Pe data de 9 noiembrie, în București, la Grădina Alhambra, va avea loc concertul caritabil "Doing it for the KIDS", ce va marca sfârșitul acestei prime campanii caritabile inițiate de comunitatea hip-hop din România.

Lineup "Doing it for the KIDS"

  • Line-up-ul concertului este ca a unui festival, astfel că artiștii ce susțin cauza și vor concerta pe data de 9 noiembrie la Grădina Alhambra sunt: Grasu XXL, Șatra B.E.N.Z., Petre Ștefan, IDK, Tussin, OG Eastbull, Aris & Edi, Alduts Sherdley, Rafoo, ENDRU.

"Doing It For The Kids" nu este doar o strângere de fonduri, ci un apel la solidaritate și responsabilitate socială. Artiștii invită publicul să ia parte la această adunare și să contribuie la îmbunătățirea vieții copiilor care se confruntă cu probleme medicale grave.

Citește în continuare

Concerte & turnee

Puya, Grasu XXL, Nicole Cherry și Oscar cântă în deschiderea lui 50 Cent, la Summer in the City

A început numărătoare inversă pentru Summer in the City, petrecerea verii unde cap de afiș este 50 Cent. Organizatorii prezintă artiștii din deschidere, nume cunoscute din industria muzicală românească.

Publicat

pe

Puya la Media Music Awards 2015 │ FOTO: Alex Vlad Covaci / InfoMusic.ro

A mai rămas puțin timp până la cea de-a doua ediție Summer in the City. Evenimentul are loc pe 18 august la Romaero și este dedicat hip hop-ului. Nu este de mirare că headliner este 50 Cent, unul dintre cei mai mari artiști ai acestui gen muzical.

Rapperul va interpreta hituri celebre precum "In Da Club", "Candy Shop" sau "Just a Lil Bit" și va fi acompaniat de zeci de dansatori și invitați surpriză care vor amplifica spectacolul și vor oferi fanilor hip hop-ului o experiență de neuitat.

"Anul acesta, Summer in the City va fi o adevărată sărbătoare a hip hop-ului. Pe scenă va urca 50 Cent, unul dintre cei mai mari hip hop-eri din lume, alături de cei mai buni hip hop-eri români. Este impresionant și emoționant să vedem cum hip hop-ul românesc cântă pe aceeași scenă cu un nume greu al genului. Ne așteptăm la un spectacol incendiar, plin de energie și momente memorabile, care vor rămâne mult timp în inimile fanilor!", a declarat organizatorul festivalului.

Cine sunt artiștii care vor cânta în deschidere la Summer in the City 2024?

În deschiderea concertului lui 50 Cent, vor urca pe scenă Puya, Grasu XXL, Nicole Cherry și Oscar. Aceștia vor pregăti atmosfera cu hituri ce le-au marcat carierele și au definit peisajul muzical urban din România.

Puya activează pe scena hip-hop din 1995. Primul album, "Băieți de cartier", a fost lansat alături de La Familia în 1997. Cariera solo a început-o în 2000 cu discul "Până la capăt în felul meu". Au urmat albume ca "Foame de bani" (lansat cu Sișu), "Muzică de tolăneală și depravare", "Românisme 1" și "Românisme 2". Cel mai recent album al său se intitulează "Aventurile Domnului Puy(a)" și a fost lansat în decembrie 2019.

Grasu XXL este artistul care a schimbat scena de rap din România cu piese precum "Maria Ioana", "Turbofin" sau "Déjà vu". Cântă de la 14 ani, iar în 2006 și-a lansat albumul solo de debut - "Curaj". Un an mai târziu a fondat Okapi Sound alături de Agresiv, Guess Who, Paco, Maximilian, Spike și Tranda. Grasu XXL este recunoscut și pentru colaborările reușite alături de AMI, Alex Velea, Guess Who, Horia Brenciu și mulți alții.

Cu nenumărate hituri în topurile radio și TV, incluse în multiple playlisturi pe magazinele digitale, milioane de vizualizări pe YouTube și milioane de fani pe social media, Nicole Cherry s-a poziționat în cei 10 ani de carieră ca un artist de top, cu show-uri memorabile.

"Memories", "Florile tale", "Din cauza ta", "Dansează amândoi" sunt doar câteva din piesele relevante care definesc un repertoriu complex. Nicole Cherry a colaborat cu Mohombi, Joey Montana, Carla's Dreams, NANE, Connect-R și alte nume din România și s-a făcut remarcată în filmul "Romina VTM".

Oscar s-a remarcat pe scena hip-hop-ul din România încă de când era în școala generală și participa la Battle MC. A crescut ca om, s-a maturizat ca artist, iar astăzi este un reper al generației sale datorită versurilor puternice și a mesajelor sale. Discografia sa este formată din albumele "Apă", "Ștefan III", "Înapoi la viață", "Ștefan IV", "Ștefan IV: Umbra" și "Ștefan IV Ever".

Prețuri bilete Summer in the City 2024

Biletele se găsesc online, la prețuri ce pornesc de la 260 lei. Pentru mai multe detalii despre bilete și modalitatea de achiziționare, accesează agenda InfoMusic.

Citește în continuare

Concerte & turnee

ARTmania Festival 2024: program și reguli de acces

La ARTmania Festival 2024, care se desfășoară între 26 și 28 iulie, fanii le vor putea asculta în Piața Mare din vechea cetate a Sibiului pe unele dintre cele mai apreciate trupe ale scenei internaționale și locale. Te invităm să afli programul evenimentului, regulile de acces și alte informații utile.

Publicat

pe

ARTmania Festival 2024
ARTmania Festival 2024 │ FOTO: ARTmania Festival

Vineri, 26 iulie 2024, începând cu ora 16:30, se deschid porțile celei de-a 17-a ediții a festivalului ARTmania, ce aduce fanilor muzicii și artelor 3 zile de concerte, 14 trupe internaționale și din România și o serie de evenimente culturale, de activări creative și de premii.

Participanții ARTmania Festival 2024 vor putea asculta live trupe precum Borknagar (NO), Korn (SUA), Igorrr (FR), Spiritbox (SUA), Satyricon (NO), The Flower Kings (SE), Lavina (SRB), Alpha Q (RO), Awake the Demons (RO) și TAINE (RO).

Cea de-a treia zi de festival care stă sub semnul "ARTmania in Context" și care va reuni muzica și colaborările interdisciplinare. Astfel, pe scena Casei Altemberger - Muzeul de Istorie vor urca Alternosfera (MD), REVOLTER (RO), Denorm (MD) și SPD (MD).

Program ARTmania Festival 2024

Vineri, 26 iulie

Main Stage

  • 19:00 - 20:00 - The Flower Kings
  • 20:45 - 21:55 - Igorrr
  • 22:40 - 23:55 - Satyricon

Voice of People

  • 20:05- 20:40 - Alpha Q
  • 22:00 - 22:35 - Lavina

Sâmbătă, 27 iulie

Main Stage

  • 19:00 - 20:00 - Borknagar
  • 20:50 - 22:50 - Spiritbox
  • 22.25 - 23:55 - Korn

Voice of People

  • 17:25 - 17:55 - Awake The Demons
  • 20:00 - 20:45 - Taine

Duminică, 28 iulie

Casa Altemberger - Muzeul de Istorie

  • 18:00 - Open Doors
  • 18:40 - 19:20 - SPD
  • 19:40 - 20:20 - Denorm
  • 20:40 - 21:20 - Revolter
  • 21:40 - 23:00 - Alternosfera Unplugged

Reguli de acces ARTmania Festival 2024

Accesul publicului în perimetrul festivalului va putea fi făcut în Piața Mare în zilele de vineri și sâmbătă (26 – 27 iulie 2024), în intervalul orar 16:30 - 00:00. Maratonul concertelor de pe cele două scene din Piața Mare va începe în vineri, 26 iulie, de la ora 19:00 și sâmbătă, 27 iulie, de la ora 17:25.

Ziua a treia de festival (duminică, 28 iulie) stă sub semnul "ARTmania in Context" și va aduce în fața posesorilor de abonamente de 3 zile, pe scena Casei Altemberger, muzică și colaborări culturale interdisciplinare. Astfel, la Casa Altemberger - Muzeul de Istorie, vor concerta Alternosfera (MD), REVOLTER (RO), Denorm (MD) și SPD (MD), accesul fiind deschis festivalierilor cu abonament de 3 zile, începând cu ora 18:00.

Pentru a intra în spațiul special amenajat pentru festival, publicul trebuie să prezinte la unul dintre punctele de preschimbare brățări (punctele ARTmania Ticket Swap) un bilet, un abonament sau o invitație valabilă care poate fi folosită de o singură persoană, o singură dată. Acestea vor fi preschimbate într-o brățară RFID de festival în baza căreia se va putea face accesul în perimetrul festivalului și se va putea plăti pentru produsele disponibile în interiorul festivalului (cu excepția zonei Cărturești, unde plata se poate face în numerar sau cu cardul).

Brățara de acces permite intrarea în zona de festival și doar în zona de concerte și la evenimentele conexe ARTmania Festival, în funcție de regimul biletului de zi sau al tipului de abonament asociat brățării.

Punctele ARTmania Ticket Swap (locuri semnalizate coresponzător), vor fi deschise:

  • Joi, 25 iulie, între 15:00 - 21:00
  • Vineri și Sâmbătă (26 și 27 iulie), între 12:00 - 00:00

Ținând cont de foarte gradul ridicat de participare la ediția din acest an, participanții la ARTmania Festival 2024 sunt încurajați să vină cât mai devreme în avans (începând cu joi, 25 iulie) pentru a-și preshimba biletul/ abonamentul/ invitația în brățară, indiferent de regimul biletului/ abonamentul/ invitației avute.

Purtarea brățării RFID este obligatorie pe toată durata festivalului, iar aceasta va fi verificată, atât la intrarea în festival, cât și în interiorul acestuia. Ruperea, deteriorarea sau pierderea brățării anulează dreptul de participare și accesul posesorului în festival. Pentru a reintra va fi nevoie de achiziționarea unui nou bilet și preschimbarea acestuia într-o nouă brățară. Brățările nu sunt transmisibile către o altă persoană și permit accesul doar în zonele marcate corespunzător.

Participanții la ARTmania Festival sunt obligați să se supună controlului corporal sumar și să permită controlul bagajelor. Participanții trebuie să dețină asupra lor un act de identitate valid pentru a face dovada vârstei legale.

Organizatorii își rezervă dreptul de a interzice accesul persoanelor violente, aflate într-o stare avansată de ebrietate sau a participanților sub 16 ani neînsoțiți de un adult. De asemenea, organizatorii își rezervă dreptul de a nu permite accesul în festival celor care refuză controlul de securitate sau persoanelor care sunt suspecte de punerea în pericol a celorlalți participanți sau a bunei desfășurări a festivalului.

Acces copii

  • Copiii cu vârste de până la 12 ani împliniți care au fost pre-înregistrați de un părinte/ tutore legal (termenul de înscriere extins a fost 17 iulie 2024) au acces gratuit în perimetrul festivalului dacă sunt însoțiți de un părinte/ tutore legal cu un bilet/ abonament valid, un act doveditor al vârstei copilului.
  • Este recomandată purtarea căștilor de protecție sau a dopurilor de urechi pentru copiii sub 10 ani.
  • Organizatorii nu încurajează prezența copiilor foarte mici la astfel de evenimente, unde limita de decibeli ar putea crea efecte negative asupra auzului copiilor, motiv pentru care este interzis accesul cu cărucioare pentru copii. Excepție fac doar cărucioarele pentru persoane cu dizabilități.
  • Accesul tinerilor participanți cu vârste cuprinse între 12 și 18 ani se realizează în baza unui bilet valid și este permis doar dacă sunt însoțiți de o persoană adultă cu un bilet/ abonament valid și cu acordul parental (declarația pentru minori) completat și semnat de către un părinte/ tutore legal. Acordul parental poate fi descărcat de pe website-ul festivalului.
  • Părinții sau însoțitorii sunt responsabili pentru siguranța copiilor, organizatorii nefiind responsabili pentru eventualele incidente.
  • Doar persoanele de peste 18 ani au dreptul să achiziționeze alcool, de aceea este obligatoriu ca participanții să prezinte, la cerere, un act de identitate valid.

Este INTERZIS accesul cu:

Este interzis accesul cu orice obiecte contondente sau care pot fi considerate periculoase, arme albe, orice fel de recipiente de sticlă (inclusiv sticle de parfum sau de cremă) sau metal, spray-uri (inclusiv spray-uri pentru autoapărare), bidoane de plastic, cutii de conserve, cutii de băutură, scaune, normale sau pliabile, banner-e susținute de bețe, lasere, lampioane chinezești, cărucioare, skateboard-uri, trotinete, biciclete, motociclete etc., umbrele/ umbrele pliabile (recomandăm utilizarea pelerinelor de ploaie) și orice fel de substanțe interzise prin lege. Accesul cu medicamente este permis doar în baza rețetei medicale aferente.

De asemenea, este interzis accesul cu substanțe ilegale sau alte materiale care pot fi considerate periculoase pentru buna desfășurare a evenimentului sau care pot pune în pericol buna stare a participanților.

Este interzis accesul cu bagaje de mari dimensiuni, ghiozdane sau rucsacuri voluminoase. Dimensiunile acceptate pentru bagaje sunt 50 cm (lungime) x 30 cm (înălțime) x 20 cm (lățime).

Accesul cu animale de companie nu este permis în perimetrul festivalului.

Este interzis accesul cu mâncare și băutură în zona de festival. ARTmania Festival va pune la dispoziția participanților o zonă de food special amenajată, care va funcționa pe întreaga durată a evenimentului. Cei sosiți în Piața Mare din Sibiu se vor putea bucura de spații dedicate preparatelor culinare și băuturilor.

Informații pentru pasionații de fotografie

  • Este permis accesul cu aparate de fotografiat de orice fel, inclusiv DSLR profesional.
  • Accesul persoanelor care au aparate foto DSLR se va face doar prin intrarea în festival dinspre Nicolae Bălcescu (prin poarta dinspre Nicolae Bălcescu).
  • Va rămâne interzis accesul cu orice fel de trepiede, blițuri detașabile, aparate de filmat și alte accesorii, în special de dimensiuni mari. Intrarea cu obiecte de valoare în incinta festivalului sau lăsarea lor în grija altor persoane rămâne în răspunderea exclusivă a proprietarului.
  • Fotografierea este permisă numai fără bliț și fără a deranja bunul mers al evenimentului sau spectatorii prezenți la festival.

Plata rapidă și simplă direct cu brățara de festival

Festivalierii se vor putea bucura de serviciile și produsele din cadrul festivalului prin plăți făcute direct cu brățara RFID de festival, parte a unui sistem de plată confortabil, cashless, pe care o vor folosi și pentru accesul în perimetrul festivalului și în locațiile partenere.

Brățările RFID, pe baza cărora se va face și accesul în perimetrul festivalului ARTmania 2024 din Piața Mare sau în perimetrul locațiilor partenere anunțate (cum este cazul Casei Altemberger - Muzeul de Istorie), vor fi oferite fiecărui participant la punctele ARTmania de preschimbare a brățărilor (numite puncte "Ticket Swap ARTmania") în baza abonamentului sau a biletului achiziționat pentru ediția din acest an.

Încărcarea brățării RFID poate fi făcută, cu numerar sau cu card bancar, la punctele de încărcare semnalizate în acest sens (punctele "TOP-UP" din perimetrul festivalului).

În perimetrul festivalului ARTmania 2024 din Piața Mare vor fi amplasate 10 puncte de încărcare și reîncărcare a brățărilor RFID. Acestea vor funcționa, astfel:

  • Vineri, 26 iulie 2024 (1 punct TOP-UP): 13:00 – 02:00
  • Vineri, 26 iulie 2024 (9 puncte TOP-UP): 16:30 – 02:00
  • Sâmbătă, 27 iulie 2024 (1 punct TOP-UP): 13:00 – 02:00
  • Sâmbătă, 27 iulie 2024 (9 puncte TOP-UP): 16:30 – 02:00
  • Duminică, 28 iulie 2024 (1 punct TOP-UP) în Piața Mare doar pentru refund: 09:00 – 12:00

Pentru festivalierii cu abonamente de 3 zile, duminică, 28 iulie 2024, la Casa Altemberger - Muzeul de Istorie, parte din Muzeul Naţional Brukenthal, va funcționa 1 punct TOP-UP pentru încărcare și refund, între orele 18:00 - 00:00.

Verificare sold

Soldul disponibil poate fi verificat folosind cardul RFID (atașat brățării) la terminalele de citire existente la punctele de TOP-UP din festival sau la oricare dintre punctele de vânzare ale partenerilor prezenți în festival, care au instalate aceste terminale de citire (puncte de vânzare de mâncare și băutură, cortul oficial de merchandise).

Recuperare sold

Festivalierii își pot recupera soldul rămas pe brățara RFID doar în zilele de festival în care sunt concerte în Piața Mare (vineri - duminică) sau la Casa Altemberger - Muzeul de Istorie (duminică - pentru persoanele cu abonament de 3 zile) în intervalele orare mai sus menționate, de la punctele de încărcare.

După încheierea spectacolelor din Piața Mare, din fiecare zi de festival, punctele de TOP-UP nu vor mai putea accepta încărcare pe brățări, ci exclusiv restituiri de sume aflate pe acestea (refund).

Data finală pentru retragerea soldului existent pe brățara RFID, sume ce vor fi restituite în numerar:

  • la punctele de TOP-UP din Piața Mare: este 28 iulie 2024, ora 12:00,
  • la punctul de TOP-UP de la Casa Altemberger - Muzeul de Istorie pentru posesorii de abonamente de 3 zile: este 28 iulie 2024, ora 00:00, oră după care punctele TOP-UP din perimetrul festivalului se vor închide.

Pentru realizarea restituirii, persoana care o solicită trebuie să prezinte brățara RFID și să se asigure că aceasta nu prezintă urme de compromitere.

Citește în continuare

Trending