Urmărește-ne în Social Media

Muzică nouă

Beyonce a dezvăluit piesa "Grown Woman" printr-o reclamă la Pepsi - VIDEO

Beyonce a dezvăluit noul single "Grown Woman" într-un spot publicitar realizat pentru Pepsi. Urmărește reclama și ascultă fragmente ale noii piese.

Publicat

pe

Beyonce
Beyonce

Cu o coregrafie dinamică și o piesă nouă, Beyonce își consolidează colaborarea cu Pepsi. Cel mai recent spot realizat pentru acest brand se numește "Mirrors" și o prezintă pe artistă într-o sală de repetiții cu oglinzi de jur împrejur, dansând pe ritmurile noului single "Grown Woman". Piesa este extrasă de pe al cincilea album Beyonce, ce va fi lansat anul acesta.

Beyonce în spotul "Mirrors" (reclamă Pepsi)

Beyonce în spotul "Mirrors" (reclamă Pepsi)

Deși detaliile despre un nou album Beyonce întârzie să apară, artista începe promovarea următorului material discografic printr-o reclamă la Pepsi. Pornind de la sloganul noii campanii a brandului, respectiv "Embrace your past, but live for now" ("Preţuieşte-ţi trecutul, dar trăieşte-ţi prezentul"), spotul "Mirrors" sugerează ideea de despindere de trecut pentru a trăi clipa prezentă. Printr-un dans realizat din fragmente ale unor coregrafii utilizate în videoclipuri anterioare și versuri care transmit ideea de maturizare personală și profesională, mesajul este subliniat prin fiecare element al reclamei. Noul clip încorporează, de asemenea, porțiuni ale unei piese noi - "Grown Woman"- extrase de pe următorul material discografic al artistei.

Beyonce a semnat un contract cu Pepsi în iarna anului trecut în valoare de 50 de milioane de dolari, însă aceasta nu este singurul motiv al cântăreței de a colaborara cu acest brand. Conform unor declarații anterioare, aceasta apreciază enorm libertatea care i se oferă în realizarea spoturilor.

"Pepsi îmbrățișează creativitatea și susține evoluția artiștilor. Din punctul de vedere al unei femei de afaceri aspectul acesta este foarte important, pentru că îmi permite să lucrez cu un brand fără a face compomisuri și fără a-mi constrânge creativitatea."

Noul single "Grown Woman", ce poate fi ascultat parțial în spotul "Mirrors", va fi lansat oficial astăzi, 8 aprilie 2013. Deși nu se știe încă numele materialului de pe care care a fost extras, reclama Pepsi vine însoțită de un indiciu - "#BeyHereNow". Presa internațională a indicat că acesta ar putea fi un titlu de album. Mai multe detalii vom afla cu singuranță în perioada următoare.

Beyonce "Mirrors" - "Grown Woman"- (Reclamă Pepsi 2013)

Comentează

Lifestyle

Beyonce a lansat o marcă de whisky în onoarea străbunicului său

Beyonce a îmbinat creativitatea cu spiritul antreprenorial și a lansat propria marcă de whisky, intitulată "SirDavis". Despre semnificația numelui și alte detalii despre băutură găsești în articol.

Publicat

pe

Beyonce - Be Alive (Oscar 2022)
Beyonce - Be Alive (Oscar 2022) │ FOTO: captură YouTube

Beyonce a lansat "SirDavis", o marcă de whisky creată în onoarea străbunicului său. Artista a colaborat cu o renumită companie franceză din domeniul produselor de lux și cu distilatorul Dr. Bill Lumsden pentru a-și dezvolta propriul profil aromatic de whisky.

"SirDavis" are o valoare sentimentală pentru Beyonce, celebrându-l pe străbunicul ei patern, Davis Hogue, un fabricant de alcool din perioada prohibiției. Obișnuia să ascundă sticle de alcool la ferma sa pe care să le găsească apoi prietenii și familia.

Noul whisky SirDavis este descris ca o "armonie de condimente cu note sublime de fructe" și se vinde cu 89 de dolari sticla. Momentan, este disponibil doar pentru precomandă, dar va ajunge în magazinele din SUA, Londra, Paris și Tokyo, precum și în anumite aeroporturi, începând din septembrie.

La o zi după lansarea brand-ului, Beyonce a publicat pe Instagram o serie de fotografii: cu ea ținând în mână un pahar de "SirDavis" și imaginea sticlei ce încorporează silueta unui cal. Acest detaliu duce cu gândul la coperta albumelor "Renaissance" și "Cowboy Carter".

Beyonce este cea mai nouă vedeta care a intrat în industria alcoolului. Cardi B, Ciara, Luke Bryan, Blake Shelton, Nick Jonas sau Katy Perry au lansat diverse băuturi - rom, tequila, vodcă și cocktailuri virgine.

Citește în continuare

Trending