Urmărește-ne în Social Media

Lifestyle

Beyonce este noua imagine H&M - AUDIO noul single, "Bow Down"

Beyonce va promova noua colecție de vară 2013 H&M. În plus, artista a lansat o piesă nouă, "Bow Down" pe care o puteți asculta pe InfoMusic.

Publicat

pe

Beyonce este noua imagine H&M
Beyonce este noua imagine H&M

Beyonce este noua imagine a companiei suedeze H&M și promovează noile colecții de haine, încălțăminte și accesorii destinate sezonului de vară. Prima fotografie dezvăluită o prezintă pe artistă îmbrăcată exotic, arătându-și formele voluptoase pe o plajă din Bahamas. Pozele au fost realizate de Inez van Lamsweerde și Vinoodh Matadin, iar reclama pentru TV a fost regizată de Jonas Akerlung și include o piesă nouă a lui Beyonce - "Standing on the Sun".

Beyonce pentru H&M, colecția de vară 2013

Beyonce pentru H&M, colecția de vară 2013 │ FOTO: www.facebook.com

"Întotdeauna mi-a plăcut felul în care H&M pune accentul pe haine interesante la prețuri accesibile. Chiar sunt încântată de conceptul la care am colaborat pentru că explorează emoțiile unei femei prin reprezentarea lor în cele 4 elemente - foc, apă, pământ și vânt. A fost un shooting minunat pe o insulă tropicală. Am simțit că fac un video, nu o reclamă", a declarat Beyonce pentru The Telegraph.

Beyonce nu doar a pozat pentru H&M, ci s-a și implicat în realizarea modelelor, astfel că design-ul fiecărui produs reflectă stilul specific al cântăreței. În toate materialele promoționale, se va face referire la Beyonce ca Mrs Carter, pentru a promova turneul mondial "The Mrs Carter Show", pe care îl va susține începând cu 15 aprilie.

Tot în spiritul promovării turneului, artista a lansat un mix cu 2 piese noi - "Bow Down" / "I Been On". Din dorința de a se reinventa și de a veni cu ceva nou pe piață, Beyonce abordează un stil mult mai dur, masculin, care înclină mai mult spre rap, decât spre R&B / Pop. Lansarea mixului este un indiciu că aceasta lucrează la un nou album, mai ales că au trecut 2 ani de la ultima apariție discografică. Imaginea de pe site-ul cântăreței ce promovează piesa o prezintă pe Beyonce când era mică, îmbrăcată într-o rochie de prințesă/regină, cu o coroniță pe cap și înconjurată de trofee. Conceptul și chiar titlul melodiei mențin linia începută cu afișul turneului, în care artista arată ca o regină din perioada elisabetană.

Beyonce - "Bow Down" / "I Been On"

Lifestyle

Beyonce a lansat o marcă de whisky în onoarea străbunicului său

Beyonce a îmbinat creativitatea cu spiritul antreprenorial și a lansat propria marcă de whisky, intitulată "SirDavis". Despre semnificația numelui și alte detalii despre băutură găsești în articol.

Publicat

pe

Beyonce - Be Alive (Oscar 2022)
Beyonce - Be Alive (Oscar 2022) │ FOTO: captură YouTube

Beyonce a lansat "SirDavis", o marcă de whisky creată în onoarea străbunicului său. Artista a colaborat cu o renumită companie franceză din domeniul produselor de lux și cu distilatorul Dr. Bill Lumsden pentru a-și dezvolta propriul profil aromatic de whisky.

"SirDavis" are o valoare sentimentală pentru Beyonce, celebrându-l pe străbunicul ei patern, Davis Hogue, un fabricant de alcool din perioada prohibiției. Obișnuia să ascundă sticle de alcool la ferma sa pe care să le găsească apoi prietenii și familia.

Noul whisky SirDavis este descris ca o "armonie de condimente cu note sublime de fructe" și se vinde cu 89 de dolari sticla. Momentan, este disponibil doar pentru precomandă, dar va ajunge în magazinele din SUA, Londra, Paris și Tokyo, precum și în anumite aeroporturi, începând din septembrie.

La o zi după lansarea brand-ului, Beyonce a publicat pe Instagram o serie de fotografii: cu ea ținând în mână un pahar de "SirDavis" și imaginea sticlei ce încorporează silueta unui cal. Acest detaliu duce cu gândul la coperta albumelor "Renaissance" și "Cowboy Carter".

Beyonce este cea mai nouă vedeta care a intrat în industria alcoolului. Cardi B, Ciara, Luke Bryan, Blake Shelton, Nick Jonas sau Katy Perry au lansat diverse băuturi - rom, tequila, vodcă și cocktailuri virgine.

Citește în continuare

Trending