Beyonce este noua imagine a companiei suedeze H&M și promovează noile colecții de haine, încălțăminte și accesorii destinate sezonului de vară. Prima fotografie dezvăluită o prezintă pe artistă îmbrăcată exotic, arătându-și formele voluptoase pe o plajă din Bahamas. Pozele au fost realizate de Inez van Lamsweerde și Vinoodh Matadin, iar reclama pentru TV a fost regizată de Jonas Akerlung și include o piesă nouă a lui Beyonce - "Standing on the Sun".
"Întotdeauna mi-a plăcut felul în care H&M pune accentul pe haine interesante la prețuri accesibile. Chiar sunt încântată de conceptul la care am colaborat pentru că explorează emoțiile unei femei prin reprezentarea lor în cele 4 elemente - foc, apă, pământ și vânt. A fost un shooting minunat pe o insulă tropicală. Am simțit că fac un video, nu o reclamă", a declarat Beyonce pentru The Telegraph.
Beyonce nu doar a pozat pentru H&M, ci s-a și implicat în realizarea modelelor, astfel că design-ul fiecărui produs reflectă stilul specific al cântăreței. În toate materialele promoționale, se va face referire la Beyonce ca Mrs Carter, pentru a promova turneul mondial "The Mrs Carter Show", pe care îl va susține începând cu 15 aprilie.
Tot în spiritul promovării turneului, artista a lansat un mix cu 2 piese noi - "Bow Down" / "I Been On". Din dorința de a se reinventa și de a veni cu ceva nou pe piață, Beyonce abordează un stil mult mai dur, masculin, care înclină mai mult spre rap, decât spre R&B / Pop. Lansarea mixului este un indiciu că aceasta lucrează la un nou album, mai ales că au trecut 2 ani de la ultima apariție discografică. Imaginea de pe site-ul cântăreței ce promovează piesa o prezintă pe Beyonce când era mică, îmbrăcată într-o rochie de prințesă/regină, cu o coroniță pe cap și înconjurată de trofee. Conceptul și chiar titlul melodiei mențin linia începută cu afișul turneului, în care artista arată ca o regină din perioada elisabetană.