După apariția căștilor Motorhead, o altă trupă rock s-a preocupat să sune cât mai fidel în urechile fanilor. AC/DC s-a gândit la "infideli" și a lansat propriul brand de căști. Acestea sunt produse de o companie nemțească, On.Earz, și fac parte din seria Legends, alături de căștile Elvis Presley și James Dean. Căștile vor ajunge în magazine în luna martie și vor costa în jur de 100 de euro.
Deși prețul nu este deloc mic, fiecare set de căști vine cu două cabluri, din care unul este compatibil cu produsele Apple, că tot și-au pus portofoliul pe iTunes. Căștile au o bandă de metal pentru o rezistență mai bună, dar și o mufă suplimentară, încorporată, care îi permite unui alt ascultător să se conecteze la ele.
FOTO: Căștile On.Earz The legends - AC/DC
Specificații pentru căștile fanilor AC/DC
- Senzitivitate 108dB +/- 3dB
- Impedanță 32 Ohm
- Lungimea cablului: 1,2 metri
- Powerfull 40mm Dynamic
- Răspuns în frecvență 20-20.000Hz
- Putere maximă de intrare 50mW
AC/DC a lansat în luna septembrie 2012 primul album live după o pauză de 20 de ani. Discul poartă numele "Live At River Plate" și conține înregistrări din cadrul celor trei concerte sold-out susținute în luna decembrie 2009 în Buenos Aires unde au fost înregistrați peste 200.000 de spectatori. La scurt timp după lansarea albumului s-a lansat cartea "Treasures Of AC/DC" publicată prin intermediul editurii Carlton Publishing.
Scrisă de Chris Ingham și Jerry Ewing, cartea este fascinantă și acoperă întreaga carieră de peste cinci decade a fiecărui membru în parte, cu frații Young, regretatul Bon Scott, fiecare album lansat și multe întâmplări din turnee. Totul este însoțit de multe fotografii rare, afișe de turneu, imagini din culise, bilete și postere, totul selectat cu atenție penntru ca fanii AC/DC sa fie mulțumimți 100%.
Și dacă tot a fost un an plin, australienii au încheiat 2012 cum nu se poate mai bine. Au semnat un acord cu Apple pentru ca întreaga discografie să fie vândută prin iTunes Store. Utilizatorii vor putea cumpăra albume întregi cu 10 Euro sau piese individuale cu 1,26 Euro, dar au la dispoziție și 2 colecții digitale: The Complete Collection (catalogul AC/DC exclusiv iTunes) la 110 euro și The Collection (cele 16 albume de studio alte trupei) la 80 de euro.
AC/DC - Highway To Hell (Live River Plate)
Formată în 1973, trupa AC/DC a vândut peste 200 de milioane de albume în întreaga lume. Catalogul muzical al australienilor este cel mai bine vândut din tot portofoliul concernului Sony BMG Music Entertainment, din care face parte și Columbia Records. În America, AC/DC figurează printre primele 5 formații din istoria muzicii americane ierarhizate după volumul de vânzări, cu aproape 71 de milioane de albume comercializate.