Urmărește-ne în Social Media

Toate stirile

Sarcina lui Beyonce a crescut vânzările albumului "4"

Publicat

pe

Beyonce - Red Carpert VMA 2011 (sursa foto:Billboard.com)
Beyonce - Red Carpert VMA 2011 (sursa foto:Billboard.com)

Beyonce - Red Carpert VMA 2011 (sursa foto:Billboard.com)Vânzările albumului "4", cel mai recent material discografic semnat Beyonce, au crescut spectaculos, după ce frumoasa mulatră a anunţat că este însărcinată.

Vestea a venit în cadrul Galei MTV Video Music Awards 2011, eveniment ce a avut loc pe 28 august 2011 la Los Angeles, unde Beyonce le-a spus celor prezenţi:

"Vreau să simţiţi şi voi dragostea care creşte în mine".

Declaraţia cântăreţei au venit să confirme zvonurile cu privire la sarcină, care circulau deja de câteva luni.

Cât despre cifre, conform Billboard.com, albumul "4" a înregistrat o creştere de 40 de procente în ultimele zile, urmând să atingă, cel mai probabil, pragul de 40.000 de unităţi vândute până la sfârşitul acestei săptămâni.

Comentează

Lifestyle

Beyonce a lansat o marcă de whisky în onoarea străbunicului său

Beyonce a îmbinat creativitatea cu spiritul antreprenorial și a lansat propria marcă de whisky, intitulată "SirDavis". Despre semnificația numelui și alte detalii despre băutură găsești în articol.

Publicat

pe

Beyonce - Be Alive (Oscar 2022)
Beyonce - Be Alive (Oscar 2022) │ FOTO: captură YouTube

Beyonce a lansat "SirDavis", o marcă de whisky creată în onoarea străbunicului său. Artista a colaborat cu o renumită companie franceză din domeniul produselor de lux și cu distilatorul Dr. Bill Lumsden pentru a-și dezvolta propriul profil aromatic de whisky.

"SirDavis" are o valoare sentimentală pentru Beyonce, celebrându-l pe străbunicul ei patern, Davis Hogue, un fabricant de alcool din perioada prohibiției. Obișnuia să ascundă sticle de alcool la ferma sa pe care să le găsească apoi prietenii și familia.

Noul whisky SirDavis este descris ca o "armonie de condimente cu note sublime de fructe" și se vinde cu 89 de dolari sticla. Momentan, este disponibil doar pentru precomandă, dar va ajunge în magazinele din SUA, Londra, Paris și Tokyo, precum și în anumite aeroporturi, începând din septembrie.

La o zi după lansarea brand-ului, Beyonce a publicat pe Instagram o serie de fotografii: cu ea ținând în mână un pahar de "SirDavis" și imaginea sticlei ce încorporează silueta unui cal. Acest detaliu duce cu gândul la coperta albumelor "Renaissance" și "Cowboy Carter".

Beyonce este cea mai nouă vedeta care a intrat în industria alcoolului. Cardi B, Ciara, Luke Bryan, Blake Shelton, Nick Jonas sau Katy Perry au lansat diverse băuturi - rom, tequila, vodcă și cocktailuri virgine.

Citește în continuare

Trending