Inna a devenit de astăzi, 7 iulie 2011, imaginea Pepsi în România.
Inna s-a angajat astfel să promoveze toate proiectele companiei derulate pe tritoriul românesc pe parcursul anului 2011.
"Sunt foarte fericită, este o adevărată provocare şi aştept cu drag să văd ce îmi rezervă această experienţă. Refresh your world este un principiu pe care ar trebui să îl urmăm cu toţii, atunci când ne dorim să schimbăm în bine lucrurile din preajma noastră", a declarat Inna.
"Atât creativitatea şi talentul artistului Inna, cât şi ambiţia sa sunt caracteristici ce reflectă valorile Pepsi şi provocarea pe care noi am lansat-o lumii întregi - Refresh Your World. Inna este cea care a oferit un suflu nou muzicii româneşti şi care a dovedit tinerei generaţii că, dacă ai talent, trebuie doar să îndrăzneşti să schimbi lumea ce te înconjoară", a declarat Călin Clej, Marketing Manager Beverages PepsiCo România.
Parteneriatul debutează pe 7 iulie, cu o campanie promoţională în magazine.