Urmărește-ne în Social Media

Toate stirile

Beyonce trece de la ritmuri tribale nebune la soul R&B clasic în noul single

Publicat

pe

Beyonce - Best Thing I Never Had
Beyonce - Best Thing I Never Had

Beyonce a lansat un nou single, intitulat „Best Thing I Never Had”, extras de pe viitorul album, ”4”, ce va apărea pe data de 28 iunie.

Ca stil, cel de-al doilea single se află la polul opus în comparație cu primul, ”Run the World (Girsl)”, o piesă agresivă, o combinație de linii melodice ciudate, care însă nu s-a bucurat de un succes prea mare.

Beyonce - Best Thing I Never Had

Acum, Beyonce vine ”Best Thing I Never Had”, o melodie care transmite aceeași agresivitate ca atitudine, dar care se îndreptă către stilul soul R&B clasic.

Rămâne de văzut daca acest single, pe care îl puteți asculta mai jos, se va bucura de mai mult succes.

Comentează

Lifestyle

Beyonce a lansat o marcă de whisky în onoarea străbunicului său

Beyonce a îmbinat creativitatea cu spiritul antreprenorial și a lansat propria marcă de whisky, intitulată "SirDavis". Despre semnificația numelui și alte detalii despre băutură găsești în articol.

Publicat

pe

Beyonce - Be Alive (Oscar 2022)
Beyonce - Be Alive (Oscar 2022) │ FOTO: captură YouTube

Beyonce a lansat "SirDavis", o marcă de whisky creată în onoarea străbunicului său. Artista a colaborat cu o renumită companie franceză din domeniul produselor de lux și cu distilatorul Dr. Bill Lumsden pentru a-și dezvolta propriul profil aromatic de whisky.

"SirDavis" are o valoare sentimentală pentru Beyonce, celebrându-l pe străbunicul ei patern, Davis Hogue, un fabricant de alcool din perioada prohibiției. Obișnuia să ascundă sticle de alcool la ferma sa pe care să le găsească apoi prietenii și familia.

Noul whisky SirDavis este descris ca o "armonie de condimente cu note sublime de fructe" și se vinde cu 89 de dolari sticla. Momentan, este disponibil doar pentru precomandă, dar va ajunge în magazinele din SUA, Londra, Paris și Tokyo, precum și în anumite aeroporturi, începând din septembrie.

La o zi după lansarea brand-ului, Beyonce a publicat pe Instagram o serie de fotografii: cu ea ținând în mână un pahar de "SirDavis" și imaginea sticlei ce încorporează silueta unui cal. Acest detaliu duce cu gândul la coperta albumelor "Renaissance" și "Cowboy Carter".

Beyonce este cea mai nouă vedeta care a intrat în industria alcoolului. Cardi B, Ciara, Luke Bryan, Blake Shelton, Nick Jonas sau Katy Perry au lansat diverse băuturi - rom, tequila, vodcă și cocktailuri virgine.

Citește în continuare

Trending