Melanie Fiona a devenit din 30 noiembrie 2010 imaginea unuia dintre cele mai exclusiviste branduri americane de haine şi accesorii, deţinut de muzicianul Jay-Z. Reprezentanţii Rocawear au ales-o pe tânăra artistă pentru promovarea campaniei Next.
Fiona pregăteşte în acelaşi timp şi un concert pentru publicul bucureştean. Premieră pentru România, concertul va avea loc pe 2 decembrie 2010 în Fratelli Studios. Mai multe detalii despre concert pot fi găsite aici.
Prin asocierea imaginii sale cu brandul de haine, Melanie trece din industria muzicală în lumea modei. Turneul de promovare al campaniei Next a început cu sedinţe foto in locaţii exclusiviste din Londra, New York şi Paris.
Proaspăta imagine Rocawear se bucură de multă popularitate declarând că „Este o binecuvântare când nişte oameni necunoscuţi vor să afle ce faci tu în viaţa de zi cu zi. Este un sentiment pe care toată lumea ar trebui să-l traiască!”. Intrebată ce haine alege să poarte, artista spune: „Mi-a plăcut întotdeauna să combin piesele vestimentare retro cu cele actuale. Am crescut în Canada, unde tot ce era nou, urban, avea un succes enorm, iar pentru mine, a face parte dintr-o campanie a unui brand de talia Rocawear este un vis devenit realitate”.